Depp!
| Inlägg | Författare |
|---|---|
|
01 - 02.11.2009, 16:37 Visade sig att mina symptom i ansiktet är nytt skov. Jag som någonstans trodde att det här kommer gå vägen, det blir inte värre, det här löser sig. Jag försöker alltid tänka positivt och det jag tänker nu är att jag ändå är glad att det inte blivit värre i benen utan att jag fortfarande kan gå, även om jag gör det med hjälp. Men ibland känns dessa inflammation som cancer! Det är något som smyger sig på, sätter sig där det vill och när det vill. Man får inte mycket förvarning och det finns inte mycket man kan göra åt det. Det känns som cancer därför att det invaderar min kropp utan mitt tillstånd! Ska börja med Copaxone nu.... läskigt! Behöver peppas eller rättare sagt, behöver få höra att det fungerar jätte bra. För jag får ju alllllltid biverkningar av allt så jag ser inte fram emot det! Nu blir det vin ikväll.... får se om jag inte kan dränka mina tankar en stund iaf. Jag skall sätta sänke på dem, för jag vill inte tänka just nu. Jag vill FLY! kram på er |
|
|
02 - 02.11.2009, 21:26 Känner igen mig i dina tankar. Ibland vill man bara fly, låtsas att man är frisk. Du ska se att det kommer ljusare stunder trots allt. Det går säkert bra när du väl kommer igång med bromsen. Då kämpar du mot inflammationerna och det är alltid en tröst när man nu tvingas ta de förb... sprutorna. kram på dig An1 rosetta |
|
|
03 - 02.11.2009, 23:25 Tack rosetta!!! |
|
|
04 - 03.11.2009, 00:56 Hei. The liberated one! |
|
|
05 - 03.11.2009, 08:47 Tack Irene! Jo jag har vaknat till en ny dag och känner att mitt värsta problem är att jag inte riktigt accepterat detta med min MS. Jag förstår rent förnuftsmässigt att den finns där. Men jag vill inte! TROR och hoppas att jag kan klara det ändå på något vis... Men jag har landat i acceptans idag...tror jag. Halva ansiktet är som en stor pluffsig grej bara. Jag har börjat sluddra lite när jag pratar och jag bara känner att nu får det vara nog. Nu måste jag ge bromsen en chans. Jag vågar inget annat! |
|
|
06 - 03.11.2009, 17:05 An1, det var därför jag oxå föll tillföga o började med broms. |
|
|
07 - 04.11.2009, 15:37 Hej An1! |