Deppig mamma
| Inlägg | Författare |
|---|---|
|
01 - 03.06.2010, 16:12 Idag var jag för första gången med min dotter till Ms-sköterskan.Hon fick diagnosen troligen Ms i December,19 år gammal.Hon sökte som många andra för problem med synen då det var 3dje gången på en tid det hände tog de ryggmärgsprov på en gång. Ensam som min dotter var på sjukhuset o itron om att hon skulle få åka hem med en pencellinkur. Då provet visade på förändringar säger de utan parton till henne att du har antagligen Ms. Ingen mer information fick hon då utan hon åkte hem Menmen nu har det gått några månader o undersökningar o hon har börjat ta Avonex. Jätteduktig är hon, tar sprutorna själv men mår skit hela natten. Då hon inte kan sova på natten måste hon vara hemma dan efter. Jag har hela tiden försökt att se det possitivt men idag är jag ledsen o jag vet inte varför. Vi har haft en underbar dag på stan med lunch på en uteservering och en kanongullig sköterska men ändå känns det så här. Hon mår ju trots allt bra resten av dagarna i veckan o är en väldigt aktiv tjej med mycket träning o många vänner. |
|
|
02 - 06.07.2010, 14:06 Hej ! Jag är oxså en mamma som gråter hela tiden förutom när jag är med min son försöker vara positiv. |
|
|
03 - 09.07.2010, 23:21 Hej! |
|
|
04 - 19.07.2010, 21:46 Hej på er. MS ska besegras!!!!!!!! KRAM till er, jag precis hur det känns när den närmaste får/har MS. Skriv av er här så ofta ni orkar, det var ett otroligt stöd för mig, alla här inne, drabbde och anhöriga är otroligt gulliga!! |
|
|
05 - 19.07.2010, 22:00 Ps, läs gärna på Vimsans hemsida, massa bra och vettig information om MS. |
|
|
06 - 29.07.2010, 05:33 Tack gulliga ni,,,,,, |
|
|
07 - 02.08.2010, 21:48 Hej! Anledning till att jag bytt är mitt eget att jag vill slippa injektioner varannandag då jag har småbarn. "Det är farligt att leva, man kan dö av det." |
|
|
08 - 02.08.2010, 22:34 Jag använder också Avonex men för mig funkar inte Alvedon i samband med detta så nu tar jag Burana (likvärdigt med Ipren). |