Epilepsi+MS - Multipel Skleros forum - MS-behandling

MS-portalen - platsen för dig med MS

Epilepsi+MS

01 - 09.03.2007, 17:00

Hej, Jag har haft MS diagnos sedan -97 och även epilepsi sedan -95. Har tidigare sagt nej till bromsmedicin pga min längtan efter barn. Nu är det dags, är numera mamma, jippi! I mina kontakter med min läkare har det inte framkommit att vissa bromsmedeciner kan framkalla Ep-anfall. Av det jag kan läsa mig till är det Copaxone som är den rätta. Finns det någon som har någon erfarenhet eller info om mediciner och ep-anfall

Kanny

02 - 10.03.2007, 16:20

Hej Kanny

Har sett din tråd här i två dagar och verkligen hoppats att ett svar skulle dyka upp. Eftersom du inte fått något svar ännu och jag just råkade läsa detta så länkar jag upp det eftersom det kanske kan vara till lite nytta. Om inte annat så kan du kontakta dessa personer:
omms.se/...

// Mr Schyy

mr schyy

03 - 10.03.2007, 17:16

Hej Kanny.
Jag har också sett ditt inlägg och hoppats att någon skulle ha svarat.
Det verkar som om det inte är någon här som har erfarenhet av det du frågar om.
Jag har det inte. Du kan ju även ställa frågor till läkaren här på forumet Om du går in där och frågar så tar det några dagar innan svaret kommer men det är skickliga och erfarna läkare som besvarar frågorna som kommer in.
Hoppas du kan få svar någonstans.
Lycka till
Irran

irran

04 - 13.03.2007, 16:51

Hej!
Jag undrar vad läkaren här på forumet heter?
Ifall jag kommer på någon fråga..

Ida

05 - 13.03.2007, 17:21

Läkarna här på portalen heter Prof Sten Fredriksson och Anne-Marie Landtblom, leg.läkare.
Du hittar dem här: www.ms-portalen.se/...

// Vincent

Splintan Krona

Besöksräknare

Registrerade medlemmar: 3883

Användare online: 183

Diskussionsinlägg: 61988

Logga in på mötesplatsen

Verktyg

Månadens MS-fråga

Vad är mest intressant på MS-portalen?

» Visa resultatet