Har ni förslag?
| Inlägg | Författare |
|---|---|
|
01 - 15.02.2010, 15:50 Hej alla! Vad jättebra det här forumet är. Finns det något annat att ta? Tack på förhand! Besök gärna min hemsida: www.tell-us.se/... |
|
|
02 - 15.02.2010, 16:14 Unna dej lite lyx. Exempel: |
|
|
03 - 15.02.2010, 16:44 Hej, får jag vara nyfiken och fråga hur de inte fungerade? Hur märkte du det och vad hände? Fick du skov eller reagerade du på själva medicinen? |
|
|
04 - 15.02.2010, 17:11 Eftersom jag tydligen hade ovanligt (?) aggressiva inflammationer fick jag påbörja Tysabri ganska omgående. första droppet var kanon. Redan efter några dagar var jag betydligt bättre särskilt tröttheten. (Trots att det skullet ta upp till ett halvår innan man märkte av det). Betaferon tyckte jag var omständigt. När jag gick upp på dosnivå 2 (50%) blev jag kraftig sämre, symtomen blev kraftigare och influensasymtomen mycket kraftiga. och Copaxone, fungerade jättebra de tre första sprutorna. Vid spruta fyra och fem fick jag jättestora, röda svullna bölder (ca 10x15 cm). Jag har aldrig någonsin reagerat på mediciner tidigare. Det märkliga var också att mensen försvann efter första Tysabribehandlingen och kom tillbaka efter den andra behandlingen. Sedan försvann den igen i samband med Betaferonet och kom tillbaka när jag slutade. Copaxone använde jag så kort tid. Nu har jag varit "medicinlös" i fyra månader och mensen kommer som den ska... Nu hoppas jag på tabletterna som är på G eller CCSVI... Jag unnar mig massage så mycket jag kan. Det är härligt. Besök gärna min hemsida: www.tell-us.se/... |
|
|
05 - 15.02.2010, 18:03 Hej Vimsan! Det finns en ny medicin på gång. Googla in på Vampyra eller Fampridine för att läsa mer. Hälsningar |
|
|
06 - 15.02.2010, 21:37 Tack Online! Det var väldigt intressant. Besök gärna min hemsida: www.tell-us.se/... |
|
|
07 - 15.02.2010, 23:18 Hej! Måste göra en rättelse. Det ska vara Ampyra. (Tänkte inte alls på Vampyr när jag skrev det, en vaken person påtalade felet för mig) Ursäkta mig |
|
|
08 - 15.02.2010, 23:41 Hejsan! Vimsan, vi är många som väntar på både tabletter och CCSVI, hoppas verkligen det kommer något riktigt bra för oss alla snart! Har du frågat din dr om fler "bromsar" än de du redan testat? Tyvärr är det nog inte många som är helt biverkningsfria men det e ju så individuellt vad som passar bäst.. "Vampyra" Online, hi, hi såg det inte ens först.. hälsningar Fidelie |