Ja bara suck - Multipel Skleros forum - MS-behandling

MS-portalen - platsen för dig med MS

Ja bara suck

01 - 16.01.2010, 01:15

Hej livet är hårt

.Har kollat in alla som har skrivit och jag måste beröma dom som är gammal i gemet o vet vad man talar om att dom är skit bra.

Har själv inte orkat skriva bara kolla har varit upp och ned med mig...Har haft betaferon sedan i mars o tycker att det är oki men lever prover säger annat.Ska snart börja med Copaxone ???? Vet ju inte hur det blir.. Sitter o tycker synd om mig själv vilket jag inte brukar....Tycker Ms ssk att jag ska börja tänka på mig själv

camomill

02 - 16.01.2010, 08:28

hei camomill

her kan du synes hvor mye synd om deg selv,som du bare orker,det er jette vanlig med ned och oppturer,när man har en sådan sykdom som ms,jeg tror jag kan med sikkerhet si att di aller fleste her på portalen tycker synd om seg selv ibland,jag gjör i alla fall det:-)copaxone skal tas dagligen (sprute)det jag har hört,så er det ikke så hämske bivirkninger på den,jag tok betaferon först,men läkaren ville byte ut til Tysabri som jag bruker nå,
och kom ihåg att her på portalen kan du fråge och klage så mye du orker:-)

hälsningar Kim

Kim:) Krona

03 - 19.01.2010, 09:22

Många kramar och tack Kim..

camomill

Besöksräknare

Registrerade medlemmar: 2983

Användare online: 67

Diskussionsinlägg: 43121

Logga in på mötesplatsen

Verktyg

Månadens MS-fråga

Användningsmöjligheterna med mobiltelefoner ökar. Har du en så kallad "Smart Phone", mobil med stor display (typ Iphone eller annan)?

» Visa resultatet