ms-vård i göteborg - Multipel Skleros forum - Sociala livet med MS

MS-portalen - platsen för dig med MS

ms-vård i göteborg

01 - 01.06.2009, 15:18

Hej

Finns där någon mer än jag som går på ms-centrum i göteborg? Vad har ni för erfarenhet av bemötandet av läkare och sjuksköterskor där? Anledningen till att jag undrar är att jag har mycket dålig erfarenhet. Känner ni andra likadant eller är det mig de tycker illa om?

mvh/danne

danne

02 - 01.06.2009, 19:02

jag går på ms-centrum.

Nu har jag inte så stor erfarenhet av sköterskorna och inte av de andra läkarna heller men jag kunde känna en viss kylighet i dag när jag var där.

/Zanna

Zanna Krona

03 - 01.06.2009, 20:49

Hej.
Jag har gått på ms centrum sedan 06 o har bara bra erfarenheter.
Har man velat något så har jag bara mailat så har dom tom hört av sig samma dag många ggr.
Men jag mailade för någon vecka sedan o det har dom inte svarat på äm...men det finns säkert en anledning.
Men jag tycker att ni ska framföra era klagomål till dom, dom är dock där för att hjälpa oss.
Vi har inte valt vår sjukdom direkt.
Lycka till.
Magnus

batbyggare

04 - 02.06.2009, 16:41

Hej!
Är ms centrum i gbg det som ligger på östra sjukhuset? Det var där var jag sist när jag träffade min läkare. jag har inte haft så mkt kontakt med läkare mm på ett tag, men den lilla kontakt jag haft har varit bra.

Ha det bra,
Lisa

"One of my few shortcomings is that i can´t predict the future" /Lars Ulrich (Metallica)

lilla lisa

05 - 02.06.2009, 17:55

Det låg på Östra förut men ligger numera på Sahlgrenska.

Zanna Krona

06 - 13.09.2009, 21:35

Jag går också på ms-centrum uppe på Sahlgrenska. Har nog ingen hygglig erfarenhet heller. Det har blivit mycket kyligare och mera opersonligt på något sätt. Min läkare där är ändå Docent :o), men jag har nog tappat lite förtroende känner jag.

sommar

07 - 11.01.2010, 20:33

Är det rätt att namnge o hänga ut folk?
Även om man e missnöjd..

batbyggare

08 - 13.01.2010, 17:25

Jag tycker inte att man ska namnge läkare på detta forumet. Man kan väl skicka privata meddelande i sånna fall. Detta har ju diskuterats tidigare och också webbmaster har ju synpunkter på det. Det är min åsikt och jag tror att den delas av fler?
Eva

Loke Krona

Besöksräknare

Registrerade medlemmar: 3884

Användare online: 299

Diskussionsinlägg: 62004

Logga in på mötesplatsen

Verktyg

Månadens MS-fråga

Vad är mest intressant på MS-portalen?

» Visa resultatet