Springning - Multipel Skleros forum - Motion och rehabilitering vid MS

MS-portalen - platsen för dig med MS

Springning

25 - 16.09.2008, 14:44

Klart du vågar Daniel.
Ifall du inte provar så kommer du att gå och fundera efteråt om du hade fixat det, så det är lika bra du ger dig i väg på dina 2 mil och kollar läget.
Skulle det vara så att du känner att du inte orkar så är det väl inte värre än att du kliver av...eller?
Du Daniel...jag tål inte att bada i varmvatten...ändå kröp jag ner i den där tunnan i fredags...bara för jag blev så frestad...och jag överlevde och inte behövde ni lyfta ur mig heller.
Ge dig ut och spring...
Lycka till..
Kramis
Irran
ps..hälsa Sofie

irran Krona

26 - 16.09.2008, 15:11

Egentligen håller jag med Irran fullt ut. Man BORDE veta bättre än att sätta sig i det varma vattnet för man vet ju hur det går. Och mycket riktigt. 2 st herrar fick släpa in mig i huset efteråt för jag kunde ju nästan inte gå.
Så sjävklart ska du ge dig på detta Daniel. Man måste ju testa vad man kan.
Härmar Irran, hälsa jätte gott till Sofi.
Kram
Kattis

"Snälla flickor kommer till himlen,
andra hur långt som helst"

kattis Krona

27 - 16.09.2008, 19:17

Tack för dom orden...nu har jag lite positiv press på mig, så det ska nog gå vägen. =)
Jag var ute och skulle testa en längre sträcka idag men jag sprang lite vilse, och min mätare visade att jag nästan sprungit 2 mil när jag väl hittat hem, så det ska nog gå vägen =)
Det är lätt som skåning att springa vilse när det dyker upp lite träd......10 björkar tillsammans är en skog för mig och det var väl det som ställde mig lite ;-)

Sofie hälsar tillbaka =)
Kram alla!!!
Daniel

Pågen

28 - 17.09.2008, 09:09

Hej Daniel..
Synd att du bor så långt bort.....annars hade vi kunnat komma och heja på dig.....men skåningarna kan väl ta sig ut....Kattis...ut och heja!!!!!
Kram
Irran

irran Krona

29 - 17.09.2008, 16:37

Jag kan bara hålla med dom andra! Klart du ska testa, du kommer fixa detta utan problem! Tänk vilken känsla du kommer känna efteråt när du fixat detta.
Vi är många som tror på dig Daniel, och många som hejar!!
Lycka till!

Kram Hanna

Tösen Krona

30 - 20.09.2008, 16:15

Weeeee!! =) =)
Jag flög fram och fixade loppet på 1:44 =)

Det där jag tipsade om innan att hälla vatten över sig vid vätskekontrollerna funkade bra....tyvärr tog det 1,5 mil innan jag insåg att det var sportdryck jag hällde över mig.....så jag luktade citron och var kanska klibbig när jag kom i mål ;-)...men skit samma =)

Tusen tack för ert stöd!!!!
Kram
Daniel

Pågen

31 - 20.09.2008, 20:27

YEEEESSS!
Jag visste väl att du skulle klara det..
Jätte grattis....
Kram
Irran

irran Krona

32 - 21.09.2008, 12:11

JÄTTE GRATTIS Daniel. Vad duktig du är.
Kram
Kattis

"Snälla flickor kommer till himlen,
andra hur långt som helst"

kattis Krona

Besöksräknare

Registrerade medlemmar: 3213

Användare online: 53

Diskussionsinlägg: 47688

Logga in på mötesplatsen

Verktyg

Månadens MS-fråga

Vilken är din viktigaste källa för information om MS?

» Visa resultatet