Vår Kattis är sjuk - Multipel Skleros forum - Allt och inget

MS-portalen - platsen för dig med MS

Vår Kattis är sjuk

01 - 06.02.2010, 15:09

Hej alla goa vänner här på ms-portalen.

Som ni kanske har märkt så har vår glada lilla vitaminspruta Kattis inte varit här inne på ett tag.

Jag kan nu med hennes tillstånd meddela att hon ligger på sjukhus och har drabbats av PML.

Hon ska nu gå igenom några tuffa behandlingar och vi får alla hålla tummarna för att hon ska fixa detta.

Det är rent ut sagt för jävligt...efter 33 behandlingar med Tysabri, så råkar hon ut för detta.

Kram
Irran

irran

02 - 06.02.2010, 15:14

NEEEJJJ, vad tråkigt!! Snälla Irran hälsa henne så mycket från oss. Hon är en helt underbar människa, detta måste hon fixa!
Vi saknar henne, och vi vill ha henne tillbaka hit snart!!!
Du finns i mina tankar Kattis, du är så jäkla tuff och stark så det här fixar du!!

Bamse, bamse kramar
Hanna

Tösen Krona

03 - 06.02.2010, 16:10

Va tråkigt...det är oroväckande....Jag har inga ord, men återkom gärna med mera info om detta, jag pratade med henne på telefon innan jul och då va det vel okej...
Ussj, nej, det här är inte roligt alls för oss ms`are, hoppas hon blir bra snabbt och att hon kommer sig.

Hälsa henne

glenn Krona

04 - 06.02.2010, 16:28

Shit va tråkit

Hälsa henne så jättemykke!!!
Olov

olov Krona

05 - 06.02.2010, 16:51

Stackars Kattis, jag önskar henne lycka till i sin behandling o att hon piggar på sig.
Må gott

Gunilla_1967 Krona

06 - 06.02.2010, 17:19

Hej!

Så orättvist och så tråkigt.
Jag känner Kattis som en fin person som alltid har en positiv tanke över för andra.
Grunden för att rida ut detta har hon med sitt sätt att vara och med sitt kämpahumör.

Tillsammans med er andra så håller jag tummarna för att hon ska klara av detta.

När någon vet mer så berätta med kattis tillåtelse.

Tänker på dig Kattis och kram till dig och alla er andra.

online Krona

07 - 06.02.2010, 17:20

Gud va tråkigt, det får en verkligen till att fundera lite om Tysabri och denna biverkning som man har försökt att förtränga.

Hoppas hon snart blir bättre.

Pata

Pata75

08 - 06.02.2010, 17:41

Hej!

Usch vad hemskt! Klart vi håller tummarna för att allt ska gå bra!

Är säker på att du tittar in här (eller läser mailet jag skickade nyss) så fort du orkar Kattis, så KRYA PÅ DIG!

kram Fidelie

Fidelie Krona

Besöksräknare

Registrerade medlemmar: 3884

Användare online: 278

Diskussionsinlägg: 62004

Logga in på mötesplatsen

Verktyg

Månadens MS-fråga

Vad är mest intressant på MS-portalen?

» Visa resultatet