Vintersol! - Multipel Skleros forum - Motion och rehabilitering vid MS

MS-portalen - platsen för dig med MS

Vintersol!

01 - 17.07.2010, 21:57

Är precis tillbaka från min underbara semester!
Har försökt få plats på vintersol alldeles fööör länge men det har varit misslyckat varje gång. Blev så glad när mina assistansanordnare berättade att de äger lägenheter på ett hotell precis lika anpassat som vintersol, jag bokade genast min resa och det var längesen jag mådde så här bra, känner mig som en ny människa, lyxigt med massage och mycket annat! Hoppas ni andra haft en lika bra sommar som mig! Många Kramar !

defense Krona

02 - 18.07.2010, 11:18

Vintersol är inte semester det är mycket träning varje dag, enbart en del politiker som tror/tycker det är semester och därför inte skickar några patienter dit.

Låter perfekt med din resa, var bodde du någonstans? Fick du behandling på hotellet?

ericherman Krona

03 - 24.07.2010, 20:27

Hej defense..
Var du på MarySol?
Att vara på Vintersol är som eric säger ingen semester. Det är träning från morgon till kväll. Ibland kan det bli för mycket och man hinner knappt vila mellan en del pass, men så gör det nytta också. Tyvärr är det så att politiker och tjänstemän på landstingen vill inte förstå hur viktigt det är för oss med rehabilitering. Det dras in mer och mer och snart finns ingenting kvar..
Vi måste ut nu innan valet och ställa krav....på landstingspolitikerna så att vi får tillbaka vår rehab.
Upp till kamp!!!!!!
Irran

irran

Besöksräknare

Registrerade medlemmar: 3883

Användare online: 218

Diskussionsinlägg: 61988

Logga in på mötesplatsen

Verktyg

Månadens MS-fråga

Vad är mest intressant på MS-portalen?

» Visa resultatet